Drukarka BANACH 3D
Drukarka Banach 3D skonstruowana dla edukacji szkolnej
Technologia druku 3D daje uczniom i nauczycielom możliwości realizowania zajęć z wykorzystaniem innowacyjnych metod nauczania. Drukarka Banach 3D to niewątpliwie większe zaangażowanie uczniów w tworzenie projektów 3D z wykorzystaniem przyjaznego oprogramowania dedykowanego na zajęcia szkolne. Z drukarką Banach 3D możemy również rozpocząć zajęcia natychmiast, korzystając z zasobów pakietu dydaktycznego. na przykład bazy projektów modeli 3D dedykowanych edukacji na www.banach3d.pl.
Poznawanie technologii 3D przyczynia się do podniesienia kompetencji cyfrowych, twórczych oraz społecznych uczniów. Z drukarką Banach 3D rozpoczniemy zajęcia natychmiast korzystając z pakietu dydaktycznego na przykład bazy projektów modeli 3D dedykowanych edukacji na www.banach3d.pl.
Co wyróżnia drukarkę Banach 3D?
- proste i łatwe urządzenie tak jak obsługa szkolnego ksera
- urządzenie gotowe do pracy już w 3minuty!
- lekka konstrukcja z uchwytami pozwala na przenoszenie urządzenia w dowolne miejsce w szkole,
- baza 500 gotowych projektów modeli druku 3d dla edukacji szkolnej, powiększana o nowe projekty
- bezpieczna obudowa przystosowana do pracy w szkolnych warunkach
- łatwa obserwacja etapów druku
- wydruki modeli 3D z karty SD bez internetu i komputera
Stosowanie drukarki 3D angażuje uczniów podczas zajęć rewalidacyjno – kompensacyjnych:
- ożywi teoretyczne zagadnienia tłumaczone podczas terapii,
- uczy cierpliwości poprzez obserwację i testowanie,
- rozwija kompetencje cyfrowe, społeczne i twórcze uczniów ze SPE przystosowując ich do funkcjonowania w rozwijającym się społeczeństwie otwartym, nowoczesnym oraz innowacyjnym,
- daje możliwość zaprojektowania i wydrukowania modeli 3D, które niewątpliwie pozytywnie wpływają na efekty terapii np. w terapii poznawczo-bahawioralnej, ADD, ADHD, dysleksji.
Technologia 3D w znaczący sposób ułatwia kształcenie osób niewidomych i niedowidzących:
- wspiera procesy poznawcze poprzez zmysł dotyku,
- aktywizuje uczniów manualnie i ruchowo,
- wspomaga poznawanie świata np. ażurowa konstrukcja wieży Eiffla czy kolumny rzymskie pobudzają wyobraźnie o tych obiektach),
poprawia rozwój motoryczny uczniów,
- z pewnością pozwala ćwiczyć skupienie i precyzję (np. w związku z udziałem w logicznych grach edukacyjnych, które były dotychczas niedostępne jak gra kółko i krzyżyk).
Specyfikacja drukarki:
– średnica dyszy 0,4 mm,
– grubość warstwy regulowana od 0,05 mm,
– podgrzewany stół roboczy,
– głowica z wymiennymi dyszami,
– układ chłodzenia wydruku,
– wysokość warstwy 0,1 – 0,3 cm,
– 3 punktowe poziomowanie stołu (półautomatyczne),
– pole robocze 20 x 20 cm, wysokość do 18 cm,
– wymiary drukarki 44 x 42 x 42 cm.
* Pola wymagane